catatan hidup seorang muslimah akhir zaman, yg bercita-cita menjadi solehah…

I was here..

monolog_6

Comments on: "I was here.." (20)

  1. salam alaik..
    salam mAal Hijrah 😉
    slmt berjuang dik !!

    * tntg snow tu.. dik kena explore dlm bhg layout kot..
    xigtlaa kt mana..
    try explore pelan-pelan.. ada satu button utk snow tu..
    tpi, snow xlama.. ada due date… xigt bile.

    buke ur wordprees akaun..then find bhg setting..etc

    sory lmbt bls.. busy berKEm 23-29hb..
    bru jenguk internet..

    wokeh.. hepi new takwim.. teruskan wasiah perjuangan..
    jumpe lg next liqa’…

    barakillahu..

  2. salam…
    mas t’tarik ngan ungkapan kat pic nie…sdp d’dgr n mpunyai maksd yg mdlm…sama2 kita hayati 😉
    salam Ma’al hijrah drpd saya…

  3. salam kak..

    wah cantik la pic ni.. hehe bukan main lagi 🙂

  4. segala puji haya untuk Allah 🙂

    buat rakan-rakan, terima kasih view my blog
    datang lagi 😉

  5. teruskan ulas berkenaan isu palestin..isu itu tak harus padam, perlu terus diperjuangkan

  6. ye insyaallah. saya malu dengan saudara..
    blog saudara banyak kupas topik-topik agama..
    blog saya ni banyak kisah mengenai catatan hidup yang saya fikir baik untuk dikongsi. teguran rakan-rakan amat saya harapkan. apapun, tq.

  7. fazleen,kite tag awk tau..sbb xtau nak tag sape…ngee…klu ade masa,awk buatla..

  8. lydecker86 said:

    salam taaruf dari bumi UIAM=)

  9. yer..salam taaruf lydecker86..
    em..boleh kenalkan diri skit.. 🙂
    terima kasih lawat blog saya yang lama benar tak update..

  10. salam..alhamdulillah..kata2 yang cukup indah dan memberi erti pada makna…

  11. lydecker86 said:

    untuk fazleen, salam taaruf dari akak, kak Raihan. Tua setahun je pun. hehe~
    silalah melawat blog akak di http://lydecker86.wordpress.com

  12. yang pergi tue..
    ayahanda tersayang

  13. wan ahsani said:

    salam ziarah =)

  14. salam ziarah kak leen… 🙂
    -sakinah-

  15. eh..blog yg ni kite x gune sgt tau..tgk blog yg ni..huhu
    http://lightofequanimity.blogspot.com

  16. salam..

  17. Salam

    wah..wah gambar tu mengelamun ke mana tu? he he he, blog menarik, kemas.

    Emmm… meh lah kita tukar2 link dan dijemput ziarah blog akak…

  18. Salam Ziarah, Salam Ukhuwah..

  19. salam ziarah dan salam islah..

  20. Assalam kak lin.. betullah, saya setuju dengan mastura87.. amat tertarik dengan ayat kat picture tu..
    walaupun k.lin xbagi saya cilok..tp saya nak jugak cilok kata2nya itu, ye? izinkanlah…

    wah betul juga kata kak lin, menulis di blog lebih aman dan nyaman drp di fbook kan.
    moga Allah swt istiqamahkan kita di jalan dakwah dan tarbiyah ini. salam ingatan drp nisa’ ex-pipaq 2010

Leave a comment