catatan hidup seorang muslimah akhir zaman, yg bercita-cita menjadi solehah…

Lelah..

Bismillahir rohmanir rohim..

Segala puji hanya untuk Allah TUhan sekalian alam dan selawat salam ke atas junjungan nabi Muhammad s.a.w.

Assalamualaikum w.b.t

L.E.L.A.H

Ada sesiapa pembaca disini mengidap lelah atau athma??

Boleh kongsi pengalaman hidup atau apa-apa yang ingin dikongsi??

Memandang seleseme dan batuk saya tidak reda-reda, semalam saya ke klinik untuk memeriksa kesihatan. Sejak bekerja april lalu, saya kerap jatuh sakit, Mudah sangat diserang selseme dan batuk. Kalau dahulu, saya rasakan setahun sekali saya mengalami serangan penyakit ini. Tetapi kini hampir setiap bulan, pasti akan kena. Seingat saya, baru tiga minggu lalu, saya kena seleseme dan batuk.

Apabila kerap sangat begini, saya jadi ‘boring’ dan semakin tak berdaya nak buat banyak kerja. Kadang-kadang saya marah pada diri sebab tak sekuat dahulu. Mungkin sebab saya tidak mengambil lagi supplement tambahan untuk badan. Huuuu…

Doktor pesan, banyakkan ambil vitamin c..MySpace

Doktor juga mensyaki saya HAMPIR-HAMPIR KENA LELAH.. sebab bunyi batuk saya bukan batuk biasa.. tekanan darah saya pun semakin paras rendah.. wah!!

Ini doktor kedua kata saya kemungkinan lelah atau athma.. First doc masa di Bangi, tiga minggu lalu ketika merawat kesihatan di sana. Waktu tu macam tak percaya. Siap dia bagi saya alat ‘inhaler’.. apa-apalah..

Sooooooooooooo??

lu pikir la sendiri, fazleen…MySpace

[tengah tahan nafas…asyik nak batuk je..sekali batuk..terasa sakit kat tulang rusuk dada]

fazleen

9 sept 2010; 5:12pm

Leave a comment