catatan hidup seorang muslimah akhir zaman, yg bercita-cita menjadi solehah…

Terkini 1

Assalamualaikum..

lama benar saya tak berkalam di sini..

Sejak duduk di luar kampus ukm ini, terpaksa mengabaikan blog ini..

Sudah masuk bulan ke lima saya bekerja di tadika Khalifah Bestari, saya benar-bear terasa kesibukan orang bekerja. Ini baru kerja tadika, belum di sekolah menengah lagi. Saya mengharapkan perubahan keaktifan saya dalam tarbiyah, tetapi apa yang saya telah lakukan??

Terasa diri ini amat lambat bergerak…. 😦

Saya malu dengan semua ahli tanzim…

Dalam hati macam nak lepaskan sahaja ‘jawatan’ ini, tetapi bila fikirkan ini baru dugaan kecil kot.. belum berumah tangga lagi, ada anak, ada lagi banyak tanggungjawab.

Fazleeh, bangun2!!!

Jangan kamu hanyut dengan mimpi2 indah..

Jangan kamu tergoda dengan masa yang lapang..

Usah ditangguhkan kerja-kerja yang mudah..

Bangkit!!!

Comments on: "Terkini 1" (1)

  1. salam..
    selamat berpuasa…
    lame tak dgr khabar berita…
    hope fine k…

Leave a comment