catatan hidup seorang muslimah akhir zaman, yg bercita-cita menjadi solehah…

J.B

Saya duduk JB sekarang… 🙂

Comments on: "J.B" (5)

  1. shahroom admiey UKM said:

    salam..ko posting mane weh?

  2. waalaikumsalam..
    belum posting lagi..
    saya silap isi borg posting masa bulan 6 lepas..so, tak dpt temuduga bulan 8..
    saya isi bulan 10 punya, then temuduga bulan 11…lambat lagi la posting yer..
    masih di taman johor jaya,jb?
    best lah dpt jb…hope sgt rezeki kat jb atau selagor…

    • shahroom admiey UKM said:

      astaga…lambt lagi la tuh….bulan 4 baru ko posting ka? erm duk permas jaya la….best duk jhr….suka…hehehehehe…meh ngajar skolah aku..tapi tak dpt opsyen la…aku pun ajar scn f1 n f2 ja….yang masuk 12 org minggu lepas pun kena ajar BM, PJK, PS

      • Nur fazleen said:

        ye ke?bulan 4 eh…takpe la…tunggu je..permas jaya? best la..harap2 dapat johor or selangor jg ni…biar betul 12 org cikgu baru??ramai nya…sekolah kat johor ni kekurangan cikgu ke? bestlah mu mengajar f1 n f2..hope nak mengajar f1 je..sbb dia tahapa menengah rendah lagi 🙂

  3. shahroom admiey UKM said:

    huhuhuhu..best tu memang best ajar F1 n F2….tapi best ajar F4 n F5 ag…hehehhehehe…..bukan bulan 4 la…bulan 1 ada posting….akhir bulan 1 atau awal bulan 2 2011….memang tak cukup cikgu daerah pasir gudang nih…..ramaikan….12org…..opsyen ramai scn….tapi tak leh nagjar opsyen…sian jugak…..selepas mereka masuk, 12org GSTT terpaksa berenti…..sebab kira gantian…..mintak je la jhr..memang konfem dapat

Leave a comment