catatan hidup seorang muslimah akhir zaman, yg bercita-cita menjadi solehah…

Lamanya tidak menulis!!

Assalamualaikum w.b.t

Ya Allah..sekian lama saya tak jenguk blog ni..post terakhir adalah bulan april 2011..waktu itu,saya masih tunangan org dan anak dara lagi..tapi sekarang,dah jadi isteri org dan jadi ummi..wah..sangat lama tidak menulis..saya rindu nak menulis..dgn menulis,saya dpt luahkan apa di hati..ye la,saya jenis yg tak pandai sangat nak bercerita perasaan pd org lain..kecuali en. Husband..dia selali jd mangsa luahan perasaan saya..hehe..tp tu pn byk yg saya tak cerita sangat..

Rindu2x nak menulis..

Rasa rugi tak menulis selepas kahwin..banyak dah saat manis dan pahit saya lepaskan utk dicerita dalam blog..saat menjadi pengantib baru,saat gembira mengtahui diri mengandung..saat suka duka mengandung..saat sakit bersalin..saat berpantang..huhu..

Pada ketika ini, genap cukup 6 minggu saya berpantang…waa..seronok rasanya sbb dah melalui detik2 bersalin dab pantang seminggu dua..tu la rasabya diri lemah tak bermaya..

Em..seronok pula menulis..rasa lebih seleaa menulis di blog sendiri dr menulis di fb atau lain2..oklah,saya nak beransur..nak tidokan bby safiya..sayang safiya..muah33x…♥♥♥

Leave a comment